Bloggen her skal være min strikke-dagbog - et stykke historie til mig selv - som jeg meget gerne deler med andre.

torsdag den 1. december 2011

Masker og mønstre

Jeg fik denne bog i går:



Hvor den dog indeholder mange spændende ideer og forslag. Se f.eks. disse pulsvarmere:



Der er rigtig meget i den bog, som jeg har svært ved at udsætte et nærmere bekendtskab med. Men det er jo 1. december i dag, og jeg er gået ind i en karakterfast måned, hvor produkterne skal færdiggøres. Har jeg sagt til mig selv. Må det blive sådan!!

5 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye bog. Jeg ønsker mig den altså sådan i fødselsdags/julegave - nu har flere givet rosende anmeldelser. Fortsat god torsdag og 1 december til dig:-)

    SvarSlet
  2. det er en herlig bog, jeg måtte også bare eje den. Håber at du når dit flittige mål, med at færdiggøre gl. projekter.

    SvarSlet
  3. Der er en tid til at begynde og en tid til at afslutte - jeg nyder at læse om din novemberleg - det er så skønt at give sig selv frit løb - og så er det godt, når frk. selvdisciplin indfinder sig og tiden til at gøre færdigt er kommet :-)

    Ha´ en rigtig fornøjelig og afsluttende december - jeg tror på dig ;-)

    SvarSlet
  4. Det ser ud til at være en rigtig god og inspirerende bog ..
    Spændende med dine projekter.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Hatten af for din karakterfasthed!!!!!!!

    Det er vidunderligt at starte nye projekter op - og nødvendigt at afslutte nogle indimellem.

    God fornøjelse - og en skøn december til dig.

    SvarSlet