Bloggen her skal være min strikke-dagbog - et stykke historie til mig selv - som jeg meget gerne deler med andre.

onsdag den 30. november 2011

Forrygende November

Rent strikkemæssigt har min november måned været lige så "stormfuld", som vejret har været mildt. Jeg har for det første haft en masse fridage, hvor der er blevet strikket. Dernæst har jeg strikket med en indre tilladelse til at sætte alt det i gang, jeg havde lyst til. Det har været sjovt og resulteret i denne bunke:



























Det er end ikke blevet præsenteret her på bloggen endnu altsammen, og det når jeg heller ikke i denne omgang, for min December måned skal være anderledes karakterfast.

Bente Geils Undtagelsen skal strikkes til Hans, og det jeg ellers tager i hånden skal strikkes færdigt! Jeg trænger iøvrigt også til at gøre noget færdigt nu, efter alt det slå-op-kaos, jeg har leget mig igennem i November.

Mange gode ønsker om en herlig, travl December til alle i blog-land.

9 kommentarer:

  1. Det er rigtigt at det er dejligt at få noget færdigt - men det er nu også en helt vild dejlig ting bare at gå i gang med alt det man har lyst til.
    Håber at du får en god december måned, - også selv om du skal være karakterfast.

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn bunke strikketøj. Men ja, jeg kan godt forstå, at du nu må have en periode med færdiggørelse af projekterne.

    SvarSlet
  3. Det oser langt væk af kreativitet, og mon ikke du sagtens kan holde fast i december. Det tror jeg.

    SvarSlet
  4. Sikke en lækker bunke strikkede projekter du har liggende- det er vigtigt med nyt :-)

    kh Jane

    SvarSlet
  5. Man er ikke i tvivl om at du har været kreativ i november - så mange forskellige og spændende ting, du har vist råhygget - jeg tror det. Men jeg tror jeg trods den korte tid jeg har læst med her, at du er herre for at få det landet i god behold alt sammen.

    Fortsat god strikkelyst

    SvarSlet
  6. Det ser jo rigtig godt ud:-)

    SvarSlet
  7. Det lyder sjovt det der med at søsætte de mange projekter ..
    - og du formår tilsyneladende alligevel at følge søsætningerne til dørs.
    spændende at se udviklingen.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  8. Du har godt nok gang i mange ting, jeg synes jeg kan se et Helga Isager projekt og et par Anette Danielsen projekter imellem. Glæder mig til at se dem færdige.
    Kunne det mon tænkes at yndlingsfarverne er i den blå og lilla skala?

    SvarSlet
  9. Tak for hilsner. (Med til yndlingsfarverne hører også den grå).

    SvarSlet