Bloggen her skal være min strikke-dagbog - et stykke historie til mig selv - som jeg meget gerne deler med andre.

fredag den 11. november 2011

Restprodukter: Det første ...

Siden jeg strikkede Hanne Falkenbergs "Patent"


engang i forsommeren, har der ligget hele to nøgler knaldrødt garn og gloet på mig øverst i restekurvene.

Knaldrødt provokerer mine øjne, jeg er stadigvæk forbavset over, at jeg overhovedet har strikket en
knaldrød trøje, for jeg er i virkeligheden bange for farver og går helst i støvet, gråt og sort. Men pludselig havde jeg en knaldrød, og jeg har faktisk brugt den i sommer.

Men nu havde jeg altså så de to nøgler garn i overskud, og deres blik blev ved med at forfølge mig. Der var ikke andet at gøre, end at få dem strikket væk. Det ene nøgle blev forvandlet til Helga Isagers "Ginger", det andet til Lena Holme Samsøe's "Tara", hvis hulmønstre minder om hinanden.

Nu ser de to nøgler sådan ud:


og jeg må til at overveje, om de skal bruges af mig eller andre.

13 kommentarer:

  1. Jeg synes at den røde Tara klæder dig rigtigt godt, og en sprællevende kvinde må godt gå med stærke farver :-D
    Dine Ginger er også rigtigt flotte.

    SvarSlet
  2. Jeg synes at det ser smukt og sofistikeret ud når man til et ellers sort outfit tilsætter en enkelt pang-farve som du har gjort det på billedet. Det ser altså super smart ud :-))

    SvarSlet
  3. Det ser hammergodt ud ..
    og er en flot kontrast til gråt / sort.
    mvh Moa

    SvarSlet
  4. Det fine sæt skal du da selv bruge ;)
    I passer godt sammen.

    Yt.

    SvarSlet
  5. En god ide og et rigtigt fint sæt, du ser faktisk rigtig flot ud med den skønne røde farve. I klær hinanden så smukt.

    god weekend

    SvarSlet
  6. hej det ser da kanon flot ud på dig...

    SvarSlet
  7. Flot sæt som jeg bestemt synes du selv skal beholde. Det ser hammergodt ud sammen med sort - rigtig flot!

    SvarSlet
  8. De skal da klart bruges af dig. Rød er en smuk farve til dig!!!

    Jeg elsker rød, men har også en vane med at gå i "kedelige" farver. En vane, som jeg prøver at bryde, for jeg ved at farver egentlig klæder mig.

    SvarSlet
  9. Sikke en sød trøje.
    Og de andre ting er også rigtig søde.
    Og så er farven rigtig fin(:

    Du er velkommen til at kigge forbi
    min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Først må jeg lige sige: Smart redning af Hanley - den er da meget mere anvendelig nu og så til sagen:
    Sådan en klar rød ser da ud til at være fremragende til dig - jeg synes helt klart, du skal bruge sættet selv - som alle andre også skriver er det en smuk kontrast til både grå og sort :-)
    PS: Dejligt at høre om at det er lykkedes dig med billederne - nu har jeg så blogget i stedet for at maile og sådan prioriterer jeg lidt hele tiden :-)

    SvarSlet
  11. Rød er da superflot til dig, Kirsten, så jeg synes absolut du skal beholde og bruge det lækre sæt selv!!

    SvarSlet
  12. Hej Kirsten

    I passer da bare super sammen :O)

    Anne

    SvarSlet
  13. Guuuud det lykkedes at få sendt en kommentar, gad vide hvad jeg gjorde rigtigt. Hold da op hvor har det været bøvlet.
    men skønt at det tilsyneladende virker nu, elsker at læse din blog.

    SvarSlet